

α) ενός φωτογραφικού διαγωνισμού επισκεπτών τόσο στο χώρο της ΙΤΒ αλλά και διαδικτυακά που ανεβάζουν τις φωτογραφίες τους στα social media και οι νικητές να κερδίζει ένα οικογενειακό πακέτο για 7 μέρες διαμονής στην Ολυμπία τις μέρες της Αφής 9-16 Μαΐου και είσοδο στην κλειστή τελετή Αφής.
β) έκθεση ζωγραφικής με ζωγραφιές από τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου της Αρχαίας Ολυμπίας με θέμα τον Ολυμπισμό και τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Ήδη η δράση της Ολυμπίας προβάλλεται στην βασική σελίδα των εκδηλώσεων της Έκθεσης.
Ταυτόχρονα, όλα προβάλλονται μέσω της σελίδας www.becomeolympian.com, των social media αλλά και της επίσημης ιστοσελίδας του Ελληνικού Τουρισμού του ΕΟΤwww.visitgreece.gr, ενώ ήδη έχει τύχει μεγάλης προβολής ήδη σε διεθνή μέσα, όπως το CNN και το γερμανικό RTL.

Σε μια δύσκολη χρονιά για την Ελλάδα, η Ολυμπία προσπαθεί να δείξει το καλύτερο πρόσωπο της χώρας στέλνοντας το μήνυμα πως με σωστές και στοχευμένες ενέργειες με Αξία μπορούμε να έχουμε το μέγιστο αποτέλεσμα τόσο σε ουσία όσο και σε προβολή!
mediagate..gr